Profile Facebook Twitter My Space Friendster Friendfeed You Tube
Kompas Tempo Detiknews
Google Yahoo MSN
Blue Sky Simple News Simple News R.1 Simple News R.2 Simple News R.3 Simple News R.4

Saturday, March 24, 2012

Utama » , , , » Cara Mula Menulis Novel

Cara Mula Menulis Novel

Terdapat induvidu yang tidak tahu langkah pertama untuk menulis novel. Semua orang mungkin boleh menulis tetapi cara dan formatnya belum tentu kena pada tempatnya. Sebagai seorang yang berminat dalam bidang penulisan maka dia perlu peka dan tahu aspek-aspek yang perlu dititik beratkan. Bukan sekadar tulis dan akhirnya menemui kesulitan kerana tidak faham kaedah-kaedah tertentu.

Seharusnya seseorang itu mesti mengkaji apa itu penulisan novel. Sebaik-baiknya juga dia perlu diperkenalkan pada babak pertama dalam dunia penulisan ini. Demikian itu, di sini anda perlu fokus pada topik perbincangan yang perlu anda pelajari iaitu langkah demi langkah tentang dunia penulisan novel.

Bagi mereka yang berminat secara terus mempelajari cara menulis novel, Maria Kajiwa sedia membantu anda. Lankah-langkah menulis novel terdapat di dalam buku ini:


Anda tidak akan rugi bahkan dapat mempelajari ilmu yang terdapat dalam buku tersebut. Percayalah, seseorang yang berusaha dengan gigih dan sabar maka dialah orang yang akan berjaya. Cita-cita tanpa usaha tidak akan membuahkan hasil jadi... di sinilah anda patut bermula dengan mendapatkan buku Tulis Novel, Anda Pun Boleh! Untuk Tempahan [Klik Di SINI]
Comments
2 Comments

2 comments:

qminz said...

thank you^^

Obat Kuat said...

Mengunjungi blog yang bagus dan penuh dengan informasi menarik tentang cara mula menulis novel adalah merupakan kebahagiaan tersendiri bagi kami... teruslah berbagi informasi

Post a Comment

 
Copyright © 2012 - All right reserved |Kafe Novella